Tapahtumat v. 2016 >>

v. 2024

Kangasalan Tredun opettajiin on oltu yhteksissä kevään opoyhteistyön tiimoilta.
08.02. Pirkanmaan SuPer-opot tapasivat Panimoravintola Plevnassa ja suunnittelivat tulevaa vuotta ja yhteistyötä. Mukana oli SuPerliiton uusi opiskelijatyön koordinaattori Kaisa Salonen. SuPer-opo Marleena otti vastuulleen Kangasalan Tredun lisäksi Valkeakosken VAAO:n.
29.04. Marleena menee tapaamaan Kangasalan Tredulle Elokuussa -23 alottaneita lähihoitajaopiskelijoita.

v. 2023

01.02. Pirkanmaan SuPer-opot tapasivat Panimoravintola Plevnassa ja suunnittelivat opiskelijatoiminna tulevaisuutta. Mukana SuPerliiton opiskelijatyön koordinaattori Tico Svart.
28.03. Marleena kävi tapaamassa tipotellen valmistuvia opiskelijoita SAHU (sairaanhoito ja huolenpito) ja LANU (lapset ja nuoret) osaamisaloilta.
15.05. Marleena kävi tapaamassa elokuussa 2022 aloittanutta lähihoitajaryhmää.
01.11. Marleena kävi tapaamassa vuoden loppuun ja seuraavan vuoden alussa valmistuvia SAHU-osaamisalan opiskelijoita. Tunnin aiheena olivat mm. työelämän pelisäännöt, työntekijän oikeudet ja velvollisuudet.
Ammattiosastomme muisti pienellä lahjalla pitkäaikaista opettajaa ja kiitti vuosien hyvästä yhteistyöstä.

v. 2022 (Covid-19 pandemia rajoitti osaltaan opiskelijatoiminnan toteuttamista)

11.08. Sini Nurmi vapautti opovastuun Kangasalan ja Oriveden toimipisteistä. Marleena Uusi-Kokko ottaa vastuun näistä. Marleena kävi 31.08. Kangasalan Tredussa tapaamassa valmistuvia lähihoitajaopiskelijoita. Kerrottiin vielä tärppejä SuPerliitosta ja Marleena kertoi omasta työstään Kangasalan Kaupunginsairaalan vuodeosastolla, kerrattiin oikeuksia työpaikalla.
02.09. Marleena kävi tapaamassa syksyllä aloittaneita lähihoitajaopiskelijoita.

v. 2021 (Covid-19 pandemia rajoitti osaltaan opiskelijatoiminnan toteuttamista)

Sini Nurmi osallistui Oriveden opiskelijoiden valmistujaisiin keväällä.
Oriveden opiskelijoiden valmistujaisiin liitto maksaa täytekakun, ammattiosasto
maksaa kuohuviinit ja opon ruusut, ellei Oriveden ammattiosasto niitä maksa.

08.04. saimme hallituksen kokouksessa uuden SuPer-opon hallituksen sisältä. Marleena Uusi-Kokko, hän työskenteli tällöin yksityisellä sektorilla vanhusten tehostetussa hoivakodissa. Hän toimi omalla työpaikallaan myös luottamusmiehenä.

Pirkanmaan valmistuvien tunti, ei yhtään osallistujaa. Teamsin kautta liittymiset ovat aiheuttaneet notkahdusta alas. Koronapandemian vuoksi opiskelijoiden liittymiset pudonneet.

Sini Nurmi menee tapaamaan Kangasalan opiskelijoita 30.4 ja vie heille
vappuherkkuja nautittavaksi.

v. 2020 (Covid-19 pandemia rajoitti osaltaan opiskelijatoiminnan toteuttamista)

v. 2019
Uutena opona aloitti Hanna Keulas, hän työskentelee kotihoidossa. Hänen sisäänajonta opotoimintaan alkoi.
Huhtikuussa pidimme toisen vuoden opiskelijoille työelämän infon yhdessä luottamusmiehen kanssa, samalla kaavalla kuin vuonna 2018.
Toukokuussa juhlimme 2016 aloittaneita opiskelijoita, he valmistuivat pitkin kevättä Lähihoitajaksi. Ammattiosastomme onnitteli heitä kakkukahvilla ja ruusulla, tilaisuudessa jaettiin myös liiton stipendi.
Lähihoitaja on pop-koulutustapahtuma on sisällöllisesti valmis, jäämme innolla odottamaan syksyä! Kuulimme, että syksyllä Kangasalla opiskelee yhteen viisi ryhmää, he ovat lähihoitajia ja uutta tutkintoa kasvatus-ohjausalan tutkintoa suorittavia.

Syksyllä ehdimme käydä Hannan kanssa moikkaamassa Kangasalla aloittaneet lähihoitajaopiskelijat ja kasvu-ohjauksen opiskelijoita yhteisessä aloittavien tunnilla. Joulukuussa Sini kävi juttelemassa opiskelijoille ammattietiikasta ja tämän hetkisistä kuumista puheenaiheista hoitajamitotus ja kevään 2020 työehtosopimusneuvottelut.

Pirkamaan ammattiosastojen Lähihoitaja on POP tapahtuma vietettiin onnistuneesti 31.10.2019 Kangasalatalossa, lähes 350 opiskelijaa ja opettajaa osalistuivat tapahtumaan, jossa oli näytteille asettajia eri yhdistyksistä ja työnantajista.

v. 2018
Talvella tavattu opiskelijoita ammattietiikan merkeissä
Maaliskuussa opiskelijat osallistuivat lääkehoidon iltaan, aiheena oli muistisairaus.
Toukokuussa tapasimme toisen vuoden opiskelijat työelämän infossa luottamusmiehen kanssa, kävimme läpi työsopimuksia, palkkalaskelmia ym.
Syksyllä tavattu kolmas aloittava ryhmä Kangasalla.
Toisen vuoden opiskelijat kuljetettu ao:n sponsoroimana Helsinkiin Lähihoitaja tapahtumaan.
Aloitettu suunnittelemaan Pirkanmaan omaa lähihoitajaopiskelijoille suunattua tapahtumaa. Joka 31.10.2019 Kangasalatalossa.

v. 2017
27.01. Lähihoitajapäivänä viemme tervehdyksen opiskelijoille
16.03. Lääkehoidonpäivänä kutsumme opiskelijat mukaan jäseniltaa diabeteksen hoito.
Maaliskuussa opona pidetään työelämän tunti, kuinka siirtyä työharjoitteluun turvallisesti.
08.09. ammattiosastomme tarjosi opiskelijoille (2016 syksyllä aloittaville) yhteistyöllä Tampereen seudun ao:iten kanssa kuljetuksen Helsinkiin Lähihoitajapäiville.

v. 2016
Syksyllä kävimme kertomassa kuinka SuPer liitto on mukana heidän opiskeluissa, liiton opo toimintana.
Jouluna ammattiosastomme tarjosi opiskelijoille aamupala tervehdyksen.