Tapahtumat 2016-

2016
Syksyllä kävimme kertomassa kuinka SuPer liitto on mukana heidän opiskeluissa, liiton opo toimintana.
Jouluna ammattiosastomme tarjosi opiskelijoille aamupala tervehdyksen.

27.1 Lähihoitajapäivänä viemme tervehdyksen opiskelijoille
16.3 Lääkehoidonpäivänä kutsumme opiskelijat mukaan jäseniltaa diabeteksen hoito.
Maaliskuussa opona pidetään työelämän tunti, kuinka siirtyä työharjoitteluun turvallisesti.
8.9 ammattiosastomme tarjoaa opiskelijoille (2016 syksyllä aloittaville) yhteistyöllä Tampereen seudun ao:iten kanssa kuljetuksen Helsinkiin Lähihoitajapäiville.

Talvella tavattu opiskelijoita ammattietiikan merkeissä
Maaliskuussa opiskelijat osallistuivat lääkehoidon iltaan, aiheena oli muistisairaus.
Toukokuussa tapasimme toisen vuoden opiskelijat työelämän infossa luottamusmiehen kanssa, kävimme läpi työsopimuksia, palkkalaskelmia ym.
Syksyllä tavattu kolmas aloittava ryhmä Kangasalla.
Toisen vuoden opiskelijat kuljetettu ao:n sponsoroimana Helsinkiin Lähihoitaja tapahtumaan.
Aloitettu suunnittelemaan Pirkanmaan omaa lähihoitajaopiskelijoille suunattua tapahtumaa. Joka 31.10.2019 Kangasalatalossa.

2019
Saimme ammattiosastolle uuden opon Hanna Keulas työskentelee kotihoidossa. Hänen sisäänajo opotoimintaa alkaa.
Huhtikuussa pidimme toisen vuoden opiskelijoille työelämän infon yhdessä luottamusmiehen kanssa, samalla kaavalla kuin vuonna 2018.
Toukokuussa juhlimme 2016 aloittaneita opiskelijoita, he valmistuivat pitkin kevättä Lähihoitajaksi. Ammattiosastomme onnitteli heitä kakkukahvilla ja ruusulla, tilaisuudessa jaettiin myös liiton stipendi.
Lähihoitaja on pop-koulutustapahtuma on sisällöllisesti valmis, jäämme innolla odottamaan syksyä! Kuulimme, että syksyllä Kangasalla opiskelee yhteen viisi ryhmää, he ovat lähihoitajia ja uutta tutkintoa kasvatus-ohjausalan tutkintoa suorittavia.

Syksyllä ehdimme käydä Hannan kanssa moikkaamassa Kangasalla aloittaneet lähihoitajaopiskelijat ja kasvu-ohjauksen opiskelijoita yhteisessä aloittavien tunnilla. Joulukuussa Sini kävi juttelemassa opiskelijoille ammattietiikasta ja tämän hetkisistä kuumista puheenaiheista hoitajamitotus ja kevään 2020 työehtosopimusneuvottelut.

Pirkamaan ammattiosastojen Lähihoitaja on POP tapahtuma vietettiin onnistuneesti 31.10.2019 Kangasalatalossa, lähes 350 opiskelijaa ja opettajaa osalistuivat tapahtumaan, jossa oli näytteille asettajia eri yhdistyksistä ja työnantajista.